۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۹۹۵۹۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

مسؤولان حقوق‌های نجومی را توجیه نکنند | افزایش حقوق کم درآمدها اجرا شود

مسؤولان حقوق‌های نجومی را توجیه نکنند | افزایش حقوق کم درآمدها اجرا شود
حجت الاسلام عبادی گفت: متاسفانه برخی از مسؤولان در دولت بسیاری از حقوق‌های نجومی را توجیه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری چراغ راهنما و منشوری ارزشمند و پر محتوا است.

وی گفت: برای محقق شدن گام دوم انقلاب باید دولت و قوه قضاییه هیأت‌هایی برای پیگیری و اجرای این بیانیه مشخص کند و کمیسیون‌های مجلس نیز به صورت ویژه به این موضوع بپردازند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه برخی از مسؤولان در دولت بسیاری از حقوق‌های نجومی را توجیه می‌کنند و امروز همین مسؤولان نیز اعلام می‌کنند که دولت نمی‌تواند به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق افراد کم درآمد عمل کند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: این مسؤولان چکاره‌اند که حرف را می‌زنند! چرا عمل نمی‌کنید؟؛ تمام‌ دولت‌ها موظف به اجرای قانون مجلس هستند و به طور قطع نیز این دولت از این موضوع مستثنی نیست.

وی ادامه داد: اینگونه اظهارات متاسفانه نشان می‌دهد آقایان درد مردم را درک نمی‌کنند بنابراین اگر شما آقایان خیری به مردم نمی‌رسانید لااقل با حقوق‌های نجومی برخورد کنید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که حقوق‌های نجومی را توجیه می‌کنید لااقل حقوق‌های کم درآمدها هم توجیه کنید و برای افزایش حقوق کم درآمدها اقدام کنید.

دولت دوازدهم تورم را مدیریت کند | کالاهای اساسی به نحو صحیح در اختیار مردم قرار گیرد

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: دولت دوازدهم باید تورم در کشور را مدیریت کند؛ برخی از این تورم‌ها مربوط به تحریم نیست بلکه به دلیل عدم مدیریت درست است و باید دولت برای تورم ایجاد شده پاسخگوی مردم باشد.

وی با بیان اینکه مردم از شدت تورم و فشار اقتصادی در رنج هستند، افزود: جای سوال دارد که چرا کالاهای اساسی مردم مانند گوشت به نحو صحیح در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد؛ چرا دولت از مدیریت توزیع کالاها اظهار عجز می‌کند؟ چرا جلوی مجلس برای ارائه طرح در این خصوص را گرفتند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صف‌های طولانی و ناراحتی مردم به دلیل کوتاهی‌های دولت است، گفت: اینگونه عملکرد در دولت دوازدهم به معنای تدبیر نیست و هرگز به مردم امید نمی‌دهد و باید در این اقدامات تجدیدنظر شود.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: متاسفانه دولتمردان فرمایشات مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند و آنقدر برخی‌ها دل به غرب بسته بودند که از درون به اقتصاد مقاومتی می‌خندیدند اما امروز نامردی غرب را می‌بینند./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات